2010. szeptember 23., csütörtök

Közlendők

Először is ezer bocsánat, amiért nem volt friss, de száz millió dolgom volt, és még van is .
Kiraktam egy szavazást, hogy szerintetek érdemes-e folytatnom a történetet.

Mivel, aki szavazott az mind arra szavazott, hogy folytassam.Ezért nem hagyom abba az írást.
Havonta egy friss fejezet lesz.Tudom, hogy ez nagyon kevés,de sajnos többre nincs időm. Kommi határ nem lesz, de azért remélem írni fogok majd azért.

A eddig írt fejezeteket átnéztem,így már nincs annyi hiba benne.azt nem állítom,hogy nincs benne, mert szerintem biztos van benne.Már van egy bétám, és én is jobban oda fogok figyelni a helyesírásra. Így remélem nem lesznek benne hibák, és majd jobban élvezhető lesz.

 Gondolom már észre vettétek, hogy megváltoztattam nevemet szimcsi555-ről Isobbelára.Szeretném megkérni minden blog tulajdonost akinek ki van rakva a bannerem írja már át a nevemet. Előre is köszönöm.

Remélem nem haragszotok rám, mert eltűntem. Ígérem többet nem fordulni elő.


Pszyu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése