2010. január 9., szombat

7.fejezet


Pár perc múlva kezdődik a bál és nem sokára találkozom velünk. Kíváncsi is vagyok, hogy milyen lesz majd őket újra látni. De egyben félek is találkozástól.Heidi nem régen ment,hogy megnéze a vendégeket. Johnt reggel óta nem is láttam  Paige itt van velem és próbál megnyugtatni, de nem igazán sikerül neki.
Paige most az ágy szélén ül és onnan nézi ahogy járkálok szobában fel-alá. Egyszerűen nem tudok megnyugodni.

-Bella ülj már le idegesít, ahogy járkálsz fel-alá-mondta sokat szora,de most meg is tettem,amit mondott.
-Végre -sóhajtott fel drága nővérkém,én csak egy fancsali mosollyal komentártam a beszólását.

Miután végeztem az öltözködéssel.és a sminkeléssel  nem tudok másra gondolni csak,hogy  újra látom életem szerelmét.Hiába együtt vagyok John nem vagyok belé szerelmes, és nem is hinném, hogy tudnék szeretnék valaki mást még, úgy szeretni.

Mit fognak hozzá szólni, hogy még élek, vagy ahhoz hogy volturis vagyok? Örülni fognak-e, hogy élek, vagy nem.

int fog szólni Edward,hogy van valakim? Ááá, tiszta hülye vagyok hiszen nem szeret, azért hagyott el.

-Bella nyugi nem lesz semmi baj-mondta és biztatóan rám mosolygott.
Hálás voltam Paigenek, amiért itt van mellettem.Felállt az ágyról,és oda sétált elém,és megölelt.
Mindig tudja mire van szükségem.

-Elfognak ájulni tőled.Edwarda,amint meglát megfogja báni,hogy elhagyott.

-Ja,persze egyből-mondtam gúnyosan.

-Ugyan már  Bella gyönyörű vagy.

-Te is az vagy nővérkém.

Egy fekete hosszú mélyen dekoltált,oldalt felvágott ruha van rajta,és egy ugyan olyan színű magassarkú cipő.Rajtam egy fűzős felső,ami pink színű volt .A szoknya részé is pink és az alján meg fekete és a oldalán fel van hasítva ,hozzá egy rózsaszín magas sarkút vetem fel.a hajam begöndöritettte Heidi majd kontyot csinált belőle.Paige sminkemet csinálta.A szememet füstösre kifestette,és még rakott bele egy kis pinket ,és egy kis szájfényet a számra.

-Gyere indulnunk kell-nyújtotta a kezét felém Felálltam,és követtem az ajtó felé.
Annyira elmerültem a gondolataimba,hogy már csak az vettem észre, hogy a bálterem ajtaja előtt állok, és az ajtó kitárult előttem. Egyszere léptünk be a terem.Hallatom ,amit Aro bemutat minket a vendégeknek.
 De nem figyeltem rá ,mert Edwardot néztem. Nagyon meglepődött még a szája is nyitva maradt,gondolom a többi Cullen meglepődött, hogy látnak.De nem néztem rájuk csak Edwardot,aki még mindig szív facsaróan gyönyörű. Ahogy néztem azt vettem észre, hogy egyre közelebb van először nem értettem miért, de aztán rájöttem. A szívem a torkomba dobogott Edward idejön hozzám!!!!!!!!!!!!!!!!



Lécci,lécci irjatok kommikat!!!!!!!!!!!!!

10 megjegyzés:

  1. igen tudom ,hogy tegnapra igértem,de Kanga nem küldte vissza de ma felrakta
    igaz nincs javítva ,de remélem azért majd tetszik
    Puszy

    VálaszTörlés
  2. Szió!
    Hát igen, egy kicsit sok benne a hiba, de nem zavar, mert már annyira vártam, h tűkön ültem!Anyíta tudja milyen az XD :P
    De ilyen gonosz függővéget!!!
    ááááááááááááá
    Am naon tetszett, csak olyan rövid lett sajna!
    Pusza
    Mesi28

    VálaszTörlés
  3. igen rövid lett ,de a köve hamarabb fog jönni és az Edward szemszögéből lesz
    Puszy

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó lett.Siessssss a folytatással

    VálaszTörlés
  5. Van kedved linkcserére? A blogom címe:
    www.entortenet.blogspot.com

    VálaszTörlés
  6. őszinte leszek: ennél rövidebb részt még életemben nem olvastam :) az előszók és előzetesek szoktak ilyen rövidek lenni :D
    na de mindegy. :)
    hiba volt benne, és igen tudom, mesi, milyen ilyenkor :D :D
    azért tetszett :)
    várom a mielőbbi folytit. remélem az egy kicsit hosszabb lesz. :) (Na nem egy szóval... :D)
    pusz

    VálaszTörlés
  7. sziasztok!
    Örülök ,hogy irtok megjegéseket
    igen benne lennék a linkcserébe
    és én már olvastam rövidebet
    a kövi holnap jönn
    Puszy

    VálaszTörlés
  8. Szia!
    Húú nagyon jó lett a feji.Bella pink ruhában,biztos szép lehet.Na mindegy.Edward valyon mit fog tenni?Húú nagyon érdekel.Légyszi minél hamarabb tedd fel a Kövit.
    Pusz Manó

    VálaszTörlés
  9. lécci siess a folytival nagyon kíváncsi kíváncsi vagyok mi lesz benne szuper let

    VálaszTörlés
  10. Végre találkozott Edward-dal!!!!!!! Siess a folytatással! Nagyon király lett (Csak egy kicsit rövid de az nem baj)
    Puszi

    VálaszTörlés