2010. május 17., hétfő

13. fejezet Alice kiakad

Kiderül,hogy Alice kivel veszekedik,és hogy miért.A kép egy kis rávezetés.
Alice látomása valóra fog válni.
10 kommikácskát kérek, de nem sértődöm meg ha lesz több.
Ha összejönne 20 kommi dupla fejezet lesz.



Bella szemszöge


-Na jó elég volt gyerek-jött oda hozzánk Paige.



A három emeletes tortámból semmi nem maradt az, de annál több John és az én ruhánkon. Mindketten tetőtől talpig tiszta tortásak voltunk. Elég nevetségesen néztünk ki. Emmett és Félix már dőltek a nevetéstől. Mily meglepő.

Komolyan néha elgondolkodtam azon, hogy lehet-e, hogy ők testvérek? Mindkettő mackós test felépítése, imádják fitogtatni az erényeket, utálnak vásárolni, perverz fantáziájuk az agyamra mennek.

Félixnek az volt a kedvenc idő töltése amikor Volturebán voltam, hogy nekem pasit szerezzen. Én már néha a hajamat téptem idegességembe, ő persze jól szórakoztak rajtam. A többiek persze nem hogy leállították volna, nem hol már nevettek vele együtt.


Ahogy végig néztem magamon nekem is nevetnem kellett. Szegény ruhám ezt már biztos nem tudom fel venni még egyszer, mondjuk nem hiszem, hogy Heidi engedné is.

Heidi!

Kifog nyírni ez olyan biztos, mint hogy itt állok. Gyorsan elindultam az ajtó felé.

Ki kell találnom valamit, amivel majd kiengesztelhetem.


-Paige-szólítottam meg nővéremet.


-Mi az-kérdezte.


-Szerinted mivel engesztelhetném ki Heidit ezért -mutattam végig magamon. Kérlek Istenem ne a vásárlás legyen csak azt ne -imádkoztam magamba.


-Ha elmész vele vásárolni-mondta könnyedén.

Sóhajtottam, mintha az olyan egyszerű lenne. A mai vásárlás piskóta volt ahhoz képest, ami rám várna egy számára rendes vásárlás alkalmából. Szerencsére még csak egyszer voltam vele. Az volt az első alkalom, hogy elmentem vele vásárolni. Meg is bántam.8 órán keretül vásároltunk. Bár tudtam, hogy nem lehet, de azt hittem belehallok .Onnantól kezdve vagy el sem mentem, vagy elszöktem.

De mivel ebből a ruhából csak tíz darabot csináltak, és én sikeresen tökre tettem egyet. S zóval most Heidi tuttira ki van akadva.



- Felhívom a titkárnőmet.hogy sikerült-e a tárgyalás-mondta Paige. Bólintottam majd bement a szobájába, én meg John mentünk a szobánk.



Közös szobát kaptunk, hiszen még is csak együtt vagyunk. De inkább, úgy gondolok Johnra mint egy barát. Ne vagyok szerelmes belé,és ő sem belém.
Már a legelején megkértem rá, hogy legyen őszinte velem, még ha az fájna is nekem. De ezzel nem is volt gond. Szerencsére, mert olyan ember, bocsánat vámpír, akinek ami a szívén az a száján.

Paige szerint mi két neveletlen óvodások vagyunk. Ami néha igaz is, mint most is. Mert nem igazán korunkhoz illően viselkedtünk, de hát ez van.

Mivel anyám helyet nekem kellett felnőttként viselkednem. Mondhatjuk úgy is, hogy most élem a gyerek koromat

-Mész először fürdeni i-kérdezte John.

-Nem megy csak -mondtam neki.
Miután John bement a fürdőbe elkezdtem lehámozni magamról a ruhámat.

Pár perc alatt sikerül sikeresen levenni magam az estélyimet. A szekrényről kivettem egy fekete selyem köntöst. Hallottam, hogy kopogtattak az ajtón.

Ki lehet az. Remélem nem Heidi, mert akkor végem, de mi van ha ő. Basszus inkább mentem volna én először fürdeni.

Na jó bátorság Bella. Nem is biztos, hogy Heidi az. Lehet, hogy mondjuk Edward.

Na igen az sokkal jobb-korholtam le magamat.

Össze szedve összes bátorságomat elindultam az ajtó vele. Az ajtót kinyitva egy dühös Aliceszal találtam magam szembe. Ajjaj nem biztos ki kellet volna nyitnom.


-Te mégis mit képzelsz magadról-esett nekem egyből Alice



-Mi van -ne igen ügyes vagy Bella, ez aztán a jó válasz.


-Ne add az ártatlant tudom mint tettél -mondta, vagy is  inkább már ordította.

-Felvilágosítanál, hogy még is mit tettem -kérdeztem. Hirtelen nem jutott semmi olyan az eszembe, ami miatt, ilyen mérges lenne rám.


-Nagyot csalódtam benned Isabella Swan -jujuj a teljes nevemet használja. Most kéne megijednem?



-Mit tettem -értetlenkedtem. Már nagyon kezdet érdekelni mi az a eget rengető dolog amit tettem.


- Még nem, de meg fogod -mondta. Szóval látott valamit, de hiszen az ő képességétől  nem véd meg a pajzsom.


- Akkor min is fogok tenni -kérdeztem



- Megfogod csókolni Edwardot -jelentette ki higgadtan.



- Miiiiiiii -kérdeztük egyszerre Edwarddal. Ugyanis Edward és Jasper ott állt Alice mellet. Ők az elejétől itt voltak. Hogy nem vettem észre őket eddig. Na mindegy. Mi az, hogy ÉN megcsókolom EDWARDOT. Nyugi Bella Alice biztos, hogy valamit nagyon félre látott. Ugye?



- Persze ez nem baj -fojtatta Alice. Na jó az előbb azt mondja, hogy szörnyű dolgot tettem, most meg hogy nem baj. Kezdem elveszteni a fonalat.


-De ezt az esküvőd napján -folytatta.


-Mimnek a napján-kérdeztem vékony hangon.



-Az es-kü-vőd nap-ján -mondta lassan, és szótagolva.


-És még is kivel-kérdeztem kiabálva.


-John nem kérte meg a kezedet -kérdezte egy kicsit félve.


 -Hát nem -válaszoltam idegesen.

19 megjegyzés:

  1. Hát ez már mekkora XDXD
    Alice nagyon jól időzített az biztos:D:D
    Húú, meg a két óvódás ezt nem néztem ki volna az új Belllából:)
    Nagyon jó lett:D

    VálaszTörlés
  2. Huhh....
    Most ne várj tőlem semmi értelmes kommit,mert eléggé a story hatása alá kerültem XD
    Milyen esküvő?? Milyen csók?? Bella és Edward??!!(de jó lenne)
    Annyi kérdés kavarog a fejemben XD
    Nagyon várom a folytatást!!!!!!! :D

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszik ez a feji!
    Bella hozzámegy John-hoz?!?!?!
    Remélem hamar kiderül
    Puszi
    Kitti

    VálaszTörlés
  4. Szia!!!
    Bella játékossága Johnnal nagyon vicces volt ám mi van ha Alice mégis lelőtte a "poént" és John mégis megkéri Bella kezét??Vajon a lány mit fog mondani?? Igent hogy ne bántsa meg a fiút vagy nemet???
    Alice kis kirohanása nagyon vicces volt és hogy megcsókolják egymást B és E..:):):)
    Szerintem most aztán Alice nagyon zavarban érezheti magát és ha John mérges mi van ha tényleg másként döntött??
    Paige mint egy anya esküszöm és Heidi Bella nem fogja megúszni a vásárlást és ha Alice is velük tart te jó isten 15 km méteres körzetben tartózkodni életveszélyes...:):)
    nagyon várom hogy a megdöbbent arcok hogyan reagálnak:):)
    Melinda

    VálaszTörlés
  5. Jesszuson nagyon jó lett.
    De miért ilyen rövid ? Nekem tetszik bár én biztosan nem így írtam volna meg,de szuper lett
    Remélem gyorsan hozod a következőt
    Puszi

    VálaszTörlés
  6. Wow, ez durva volt, de NAGYON JÓ :)
    Várom a kövit
    Puss Adry

    VálaszTörlés
  7. Sziasztok!

    Először:Lesz esküvő,de hogy kik között az majd csak később derül ki,de szerintem meg fogtok lepődni.
    Másodszor:A kövi részt nem ajálom Tanya rajongóknak,de aki nem szereti,mint én is az bátran olvasa el.
    A kövi részben megismerhetjük Bella és John "óvodás" viselkedését.
    Harmadszor:A kövi rész pénteken lesz.Ha addig kapok 20kommit akkor dupla rész lesz.
    Puszka

    VálaszTörlés
  8. Szia
    Gina vagyok már megint remekeltél. Alice mint egy kis hárpia ezt el se hiszem pedig igaz. Szegény Bella most jól megkapta pedig még el sem követe tettét. Izgat már nagyon Alice magyarázata Remélem nemsokára olvashatom
    Üdv. Gina

    VálaszTörlés
  9. háháháháháááááááá!!!Alice bebukta!
    sztem am Edwarddal lesz közös esküvőjük :P
    alig várom a frisst!
    xoxo
    mesi28

    VálaszTörlés
  10. Szia
    Hát ez érdekes fejetet volt szegény Bella azt sem tudta miért ilyen mérges Alice,de az fura h meg fogja csokolmi Eddet az esküvője napján. Reméléem ez nem fog bekövetkezni vagyis az hogy Bella hozzámegy John-hoz. Izgatott vagyok a következő fejezet miatt remélem minél hamarabb felrakod.
    Pusz Manó

    VálaszTörlés
  11. TE JÓ ÉG!!!!!
    MICSODA???
    (na jó...nyugi bia....)
    Na szóvel..meg fog történni???OO
    Na légyszíves gyorsan azt a kövi fejit, mert idegeségemben kitépem a hajam.:D
    am nagyon jó lett:P
    pusziii:D

    VálaszTörlés
  12. nagyon jó volt
    már alig várom a
    következő fejit

    VálaszTörlés
  13. MIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
    ezt nem fogtam
    Bella és John házasodnak
    MIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
    na a feji jó volt, így tovább!
    Licsy

    VálaszTörlés
  14. Szia!
    Nagyon jó lett!
    De mi lesz ezzel a házassággal?
    remélem a kövi fejibe kiderül!!
    puszi

    VálaszTörlés
  15. Szia !!!!!
    Huuuuuuuuuuuuuuuuuuuu...
    Milyen esküvő? Kihez megy hozzá Bella?
    Jesszuson annyira kiváncsi vagyok, remélem hamar hozod a következő fejezetet.
    Pusszancs

    VálaszTörlés
  16. Szupcsi lett!!!!!!!!!!!!!!
    De akkor most ha nem John-hoz megy hozzá akkor Edward veszi feleségül? Vagy mi? Szétrobbanok a kíváncsiságtól, hogy mi lesz. Nagyon várom a kövi fejit.

    VálaszTörlés
  17. szia ez király lett már epedve várom a kövit gratula
    puszi demon

    VálaszTörlés
  18. Hozzá megy Johnhoz vagy Edwardhoz?Ez olyan izgi nagyon várom a következő fejezetet.
    Puszika

    VálaszTörlés
  19. Szia!

    Nagyon szuper lett a történeted.Ahogy Alice előre meglátta hogy Bella megcsókolja Edwardot,és hogy Bella hozzámegy Edwardhoz.
    De a végén Edward megérdemelte hogy Bella leöntötte vízzel,de Tanyanak nem kellett volna olyan flegmán beszólni Bellának.
    Csak így tovább a többi történeteiddel.
    Puszi. :))

    VálaszTörlés