2010. május 30., vasárnap

15. fejezet.Miért nem maradtam a bálterembe?


Meghoztam a dupla hosszú fejezetet.
Ebben kiderült Alice mint is látott pontosan,és Edward,hogyan élte meg szerelme hozzá fog menni valaki máshoz.
15 kommit kérek.
Ha 23 kommi összejönne,akkor megint dupla fejezet lesz.
Az ötleteket még várom Tanya szívatására.
A kövi fejezet címe:Tanya szenvedései
Remélem tetszik



Edward szemszöge:


Az ajtóban Bella állt. El sem tudtam képzelni mi az, ami ennyire felídegesitette Alice.

Mi van  -válaszolt Bella. Gondolom nem értette mi a baja húgomnak. De ezzel nincs egyedül. Jasperrel mi sem értjük.


-Ne add az ártatlant tudom mint tettél -mondta Alice, vagyis inkább ordította.


-Felvilágosítanál, hogy még is mit tettem -kérdezte szerelmem.

-Nagyot csalódtam benned Isabella-  Alice csak akkor mondja valakinek a teljes nevét, ha nagyon mérges rá.


-Mit tettem -kérdezte vissza Bella.



-Még nem, de meg fogod -mondta. Szóval látott valamit.



-Akkor min is fogok tenni -kérdezte


-Megfogod csókolni Edwardot -Jelentette ki higgadtan.

-Miiiiiiii- kérdeztük egyszerre Bellával. Micsoda Bella meg fog csókol engem. ÓÓ Istenem ad, hogy megtörténjen. Várjunk csak akkor miért mérge Alice? Hiszen ennek örülnie kellene.



-Persze ez nem baj -fojtatta Alice. Akkor mi a baj?

-De ezt az esküvőd napján -folytatta.MIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!


-Mimnek a napján -kérdezte vékony hangon Bella.

-Az es-kü-vőd nap-ján -mondta lassan és szótagolva húgom.



-És még is kivel-kérdezte kiabálva.

-John nem kérte meg a kezedet-kérdezte egy kicsit félve. Minek jöttem én Alice után,inkább maradtam volna a bálteremben,de nem nekem követnem kellett a húgomat.Inkább hallgatnám életem végéig Tanya idegesítő locsogását,mint meg tudni,hogy életem szerelme máshoz meg hozzá.



-Hát nem -válaszolta idegesen.

-Alice, te meg honnan vetted ezt a sületlenséget -mondta nyugodtan szerelmem.

-Volt egy látomásom -mondta


-És honnan veszed,hogy az az én esküvőm -mond.Kérlek mond, hogy nem biztos.

-Onnan,hogy menyasszonyi ruha volt rajtad-hát ez nem jött be.

-Az lehet,hogy Edward és Bella esküvője volt az-kérdezte Jasper.

Az fantastikus lenne, ha Bella hozzám jönne feleségül.

Alice gondolatban lepörgette az egész látomást Jaspert ötlete után, hátra nem vett észre valamit. De sajnos nem .A látomásban Bellával egy szobában voltunk. Rajta egy gyönyörű menyasszonyi ruha volt. Rajtam egy kék ing és farmer volt. Valamin vitatkoztunk. A veszekedés közben egyre közelebb kerültünk egymáshoz, majd egyszer csak Bella megcsókolt.

A szívem majd megszakadt,a miért más lesz a férje.

Egyetlen vigaszom, hogy még egyszer utoljára megcsókolhatom.


-Nem oltárnál történt, hanem egy szobába, és hagyományok szerint a vőlegény nem láthatja a menyasszonyt az esküvőig -magyarázta Alice.

-Emmették is találkoztak egyszer előtte -érvelt Jasper.

-Pontosan, de az csak egyetlen egyszer fordult elő, és ha rajta múlik többször nem is fordul elő -mondta idegesen Alice.


Még mindig emlékszem arra az esettre. Alice szinte a haját tépte az idegtől, mikor rá jött,hogy Emmett és Rosaline együtt töltötték a házasság előtti napot. Nagyon nehéz volt kiengesztelni, de szerencsére Rosnak sikerült. Természetesen mivel mással,mint a vásárlással.


-Alice mi lenne, ha ezt a beszélgetést máskor folytatnák. Tudod nekem szükségem van alvásra -mondta ásítás közben Bella. Szegénykémnek biztos nagyon fárasztó napja volt.



Alice még akart kérdezni valamit, de szerelmem lezártnak tekintete a beszélgetést. Végül Jasper elkezdte húzni maga után.


-Jó éjszakát-mondta Jasper és Alice.


Annyira elgondolkoztam, hogy csak azt vettem észre hogy, a fejemről csurog a víz. Nem értetem, hogyan lettem vizes .Körül nézetem. Az ajtóban Bella állt egy üres pohárral a kezében. Leöntött? De hát miért?


Ezt meg mért csináltad-kérdeztem dühösen.

-Azért mert-mondta,és rám csaptam az ajtót.

Miután rám csapta sz ajtót elindultam vissza a bálterem felé.

Tanya csípőre tett kézzel, idegesen toporgott az ajtóban. Ennek meg ami a baja?

-Hol voltál -kérdezte.

-Közöd-válaszoltam flegmán.

-Csak nem a drága kis Bellácskánál volták -kérdezte gúnyosan.

-Semmi közöd nincsen, hol voltam. Nem vagy a barátnőm -Tudtam, hogy megbántom ezzel, de annyira felidegesített azzal, hogy így beszél életem szerelméről.

Tanyat kikerülve bementem a terembe.



15 megjegyzés:

  1. mamma mia mi lesz itt!!!!!!!!!!!!!
    jah és, szia :)
    szegény Edy, eszt elcseszte amkor elhagyta Bellst ez van. Bella már nem az ő Bellája, megszívta. Így tovább!
    Licsy

    VálaszTörlés
  2. szia na ez egy érdekes töri ,ez is tetszik üdv böbe

    VálaszTörlés
  3. Szia!!
    Hajjajj mik lesznek itt.. Edward ahogy eljátszott a gondolattal hogy Bella lesz a felesége azt hiszem hogy ez nem csak nekem tetszik:P:P
    És Tanya alig várom hogy megérdemelje azt amit tesz/tett...Szegénnyel mi történne ha a haja vagy a ruhái tönkre mennének...*ördögi fej*
    Várom a következő izgalmas és hihetetlen fejezetet:)
    Melinda

    VálaszTörlés
  4. Jajj, neked et a fejezet hosszú?????????
    még rövidebb mint a 14.-ik!!!!!!!!!!!!!
    Na mindegy jó lett ez a fejezet.
    Érdekesen alakulnak a dolgok.
    Szegény Edward most jól megszívja a tette következményeit.
    Egyébként szerintem jól meg lehetne szivatni Tanyát például ha valakivel elmenne vásárolni és ott valahogyan, bár nem tudom.
    Várom a kövi részt.
    Pusszancs

    VálaszTörlés
  5. nagyon jó volt és
    már várom a következő
    fejezetet remélem még
    összejön Edward és Bella

    VálaszTörlés
  6. Hűűűű...érdekes mik nen történek! Szegény Edward sajnálom h vizes lett de elég viccesw volt:D. Remélem h minél hamarabb felrakod a kövit.Pusz manó

    VálaszTörlés
  7. szia ez nagyon tetszik edy megérdemli ahogy bella is a boldogságot puszy

    VálaszTörlés
  8. Szia!
    Jó lett a fejezet!!
    Am ez dupla fejezet lenne?? Vagy jön még a második fele is?
    Várom a folytatást!!

    VálaszTörlés
  9. Szia!

    Nagyon jó alig várom a folytatást.

    VálaszTörlés
  10. Szio! Nagyon jó a történeted. Alig várom a folytatást!
    Puszi, Kate

    VálaszTörlés
  11. tök jó lett.. kivi vok a kövire

    VálaszTörlés
  12. Sziaaaaaaaaaaaa
    Hozddddddddddddddddddd már azt a fejezetet légysziiiiiiiiiiiiiike. Ez nagyon jó rész lett szeretem az Edward szemszögéből íródó fejiket.
    Várom a kövi részt.
    Pusszancs

    VálaszTörlés
  13. tök jó, tetszik a blogod

    VálaszTörlés
  14. Szia!

    Nagyon szuper történetet írtál.Edward megérdemelte hogy Bella leöntse vízzel,eléggé meglepődött hogy Bella így reagált rá,de megérdemelte.És Tanya minek szól be így Bellának,csodálkozik ha flegmán válaszolt.
    Csak így tovább a történet írásával.
    Puszi. (Alice) :))

    VálaszTörlés
  15. Helloka ez a rész jó lett bár szerintem lehetne hosszabb.
    Szeretem ezt a blogot, így tovább.
    Pusszancs

    VálaszTörlés