2009. december 20., vasárnap

6.fejezet


Arra ébredtem fel,hogy a szemembe süt a nap .Oldalra fordultam és a kezemmel végig simogattam a mellettem lévő helyett , de nem találtam magam mellett senkit.Gyorsan felültem és körbe néztem,de rajtam kívül senki nem volt a szobába. Miközben nagy nehezen ülő helyzetbe tornáztam magam,hogy hol lehet John.Pár perc után erőt vettem magamon.Épp  ki akartam kászálódni az ágyról, amikor megbotlottam a lepedőben és hasra estem.Na ennyit arról,hogy már nem szerencsétlenkedek .Igaz meg se éreztem szerencsére.Amikor végre sikeresen feltápászkodtam a földről kinyílt az ajtó.John jött be, egy egyszerű fekete  póló, farmer és nike cipő volt rajta, a kezében egy tálca, amin étel volt.
- Jó reggelt kedvesem-köszönt és oda jött hozzám , majd adott a 
számra egy puszit.
-Jó reggelt-köszöntem én is.Majd a szobában lévő fa asztalhoz sétáltam és leültem a székre.
-Jó étvágyat-mondta közben elém rakta a tálcát ,és leült a mellettem lévő székre.A tálcán palacsinta és hozzá meggy szósz, és narancslével volt.Ezen elmosolyogtam ,ugyanis ezek a kedvenceim.Gondolom John direkt ez hozta,mivel tudja ,hogy tegnap mennyire felzaklatott hír , hogy találkozom Edwarddal és felakart vidítani.
-Köszönöm-mondtam neki és megcsókoltam.Miután megreggeliztem elmentem zuhanyozni.Felvettem egy lila hosszúujjú inget,szürke csőnacit és hozzá egy lila balettcipőt.
A fürdőből  kijőve szembe találtam magam Heidivel és Paiggel.
-Hát ti ?-kérdeztem. Rosszat sejtettem remélem nem vásárolni akarnak vinni, mert amúgy sem szerettek, de most valahogy még jobban nincs kedvem hozzá.
-Már minden kész van a  bulidhoz, kivéve a ruhád.Szóval ideje vásárolni menni-mondta Heidi ,közben úgy mosolygott,mint a tök.Hát igen ő imád vásárolni velem ellentétben.Nem volt semmi kedvem elmenni, de ha nem megyek még a végén olyan ruhát vesznek nekem, amit soha az életben nem vennék fel,így még is elmentem velük vásárolni.Több óra vásárlás után végre valahára megtaláltuk mind hárman a megfelelő ruhát és a hozzá való kiegészítőket.Amint visszaértünk Heidi beparancsolt minket a szobájába és elkezdődött a készülődés,és ahogy múlt az idő egyre idegesebb lettem.


Sziasztok tudom ,hogy két fejezetet ígértem de a géppel baj volt ezért elveszett mindkét fejezet elveszett. Ezt a fejezet szerintem nem lett olyan jó ,de azért remélem tetszeni fog.
Puszy

1 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nekem tetszett, semmi baj nem volt ezzel, csak hát rövikde lett, de megértem, velem is volt már ilyen, h elveszett egy-egy feji, és újra kellett írnom.
    Am meg klassz lett :)

    VálaszTörlés